اگر از بازی های ترسناک بقا چند نفره با پیچ و تاب Lovecraftian لذت می برید ، Monstrum 2 بازی ای است که منتظر آن بوده اید. این قلعه پرپیچ و خم تولید شده بر روی یک قلعه دریایی در دهه 1970 ، 4 بازیکن را در برابر یک هیولا که تحت کنترل بازیکن قرار دارد ، گود خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از محیط زیست و همکاری با قربانیان خود ، از تنظیمات کابوس فرار کنید تا از دشمن خود پیشی بگیرید ، پیشی بگیرید ، یا پیشی بگیرید.

Monstrum 2 قول می دهد ضمن معرفی مکانیک جدید بازی ، هیولا ، تنظیمات و سناریوها ، جنبه هایی را که طرفداران بازی اول از آنها دوست داشتند ، ارائه دهد تا این مفهوم تازه شود. این عنوان برای رایانه های شخصی ، پلی استیشن 5 و Xbox Series X منتشر می شود و گزینه هایی برای بازی در پلی استیشن 4 و Xbox One وجود دارد و می توانید آن را به لیست دلخواه Steam خود اضافه کنید. در اینجا همه شما باید درباره تاریخ انتشار Monstrum 2 ، تریلر ، گیم پلی و موقعیت مکانی بدانید.

تاریخ انتشار Monstrum 2 چیست؟
هیولا 2

طبق گفته توسعه دهنده Junkfish ، کاربران PC می توانند انتظار داشته باشند که در اواخر سال 2020 روی Monstrum 2 دست پیدا کنند که نسخه های کنسول آن نیز دنبال شده است. این پنجره انتشار با توجه به راه اندازی برنامه ریزی شده برای کنسول های نسل بعدی ، منطقی است ، زیرا هر دو PlayStation 5 و Xbox Series X تقریباً در همان زمان خواهند رسید. اگرچه انتظار طولانی به نظر می رسد ، امیدوارم که قابلیت های پیشرفته سیستم های جدید تجربه بازی غنی تری را ارائه دهد.

آیا تریلی برای Monstrum 2 وجود دارد؟

Junkfish تیزر تبلیغاتی را برای Monstrum 2 در ماه مه 2019 منتشر کرد. تنها 21 ثانیه طول آن ، این تریلر بینش زیادی درباره داستان یا گیم پلی ارائه نمی دهد. بر اساس اولین بازی ، می توانید فضای تاریک و پیشگویی کننده با هیولاهای کابوس فراوان را انتظار داشته باشید تا مدت ها پس از اتمام بازی ، افکار خود را تعقیب کنید.

گیم پلی Monstrum 2 چگونه خواهد بود؟
هیولا 2

Monstrum 2 بازی چهار در مقابل یک بازی ترسناک بقا است. بازیکنان به عنوان یک قربانی اقدام به فرار از قلعه دریایی دهه 1970 عمل می کنند ، یا آنها به عنوان هیولا بازی می کنند ، بازیکنان دیگر را بد گویی می کنند و سعی می کنند یکی یکی آنها را بکشند. در جایی که بازی Monstrum اول دارای سه هیولای مختلف بود که می توانید از آن انتخاب کنید ، عنوان دوم قول می دهد که حتی تعداد بیشتری از جمله یک مورد برای نسخه اصلی در نظر گرفته شود اما در نهایت خراشیده شد. طرح هزارتوی سطوح ، به بازیکنان فرصت های زیادی برای از بین رفتن هنگام تلاش برای فرار می دهد. همچنین این فرصت را به هیولا می دهد تا از سردرگمی و بی نظمی بازیکنان در برابر آنها استفاده کنند.

Monstrum 2 از طرف چهار قربانی به کار تیمی گسترده ای نیاز دارد. توسعه دهندگان می خواستند یک محیط واقع بینانه ایجاد کنند که در آن بازیکنان باید برای حل مشکلات و زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنند. این تنها به احساس ناامیدی که شما تجربه می کنید اضافه می کند وقتی که می دانید هیولا با هر کوششی در برقراری ارتباط نزدیک می شود. زندگی شما به توانایی شما در بازی خوب با دیگران بستگی دارد.

Monstrum 2 کجا تنظیم خواهد شد؟
هیولا 2

وقایع Monstrum 2 در یک "قلعه دریا" رخ می دهد. در حالی که این اصطلاح ممکن است تصاویر کشتی های کروز یا سکوهای نفتی را به تصویر بکشد ، آزمایشگاهی که بازیکنان در آن زندگی می کنند بسیار پیچیده تر از آن است. قلعه دریا شبیه به یک کارخانه بزرگ ، پیچ و خم آزمایشگاه ها و راهروهای گسترده است. اگرچه فضای داخلی ممکن است بازیکنان را به این فکر بیاندازد که در یک مکان نسبتاً آشنا در زمین باشند اما این واقعیت که این ساختمان در وسط اقیانوس قرار دارد باعث می شود این هذیان گشوده شود و بر احساس انزوا و ناامیدی بیفزاید. امیدوارم از آب نترسید.

توصیه شده
بعدی
خزنده ترین بازی های دهه گذشته
Hellblade: قربانی Senua
توسط ناتان سیمونز

ژانر ترسناک تا زمانی ادامه خواهد یافت که چیزهایی وجود داشته باشد که در شب پرشک می شوند و سؤالاتی بی پاسخ که شما را بیدار می کند. خیلی راحت است که این روایت ها زیر پوست شما قرار بگیرند و از ابتدایی ترین نگرانی ها و ترس های خود به زیر فشار بیایند و فشار بیاورند. بعضی اوقات ، بازی های ترسناک برای دستیابی به شما اسلحه و گفتن "برو فرزند من. ترس های خود را در چهره شلیک کن." بارهای دیگر ، آنها و شخصیتهای شما را به سمت وسایل بر می دارند و به شما مبارزاتی واقعی می پردازند.

در این ژانر هر دو نوع بازی اتاق وجود دارد و دهه گذشته بر عناوین موهای زائد و عناوین ستون فقرات زیادی به جهانیان بخشید. از دنباله ها تا حق رای دادن های محبوب گرفته تا کابوس های جدید و جدید که توسط بعضی از افراد تند ذهن در بازی پخته شده اند ، در اینجا جالب ترین بازی های یک دهه اخیر آورده شده است. درپوش ها را بالا بکشید و آن چراغ قوه را روشن کنید. اینجا میخواد فاسد بشه

P.T./Silent Hill
P.T.

اوه ، چه می توانست باشد P.T. در سال 2014 با شبکه PlayStation روبرو شد. اگرچه یک تجربه کوتاه ، این تیزر قابل پخش (از این رو عنوان) برای هیدئو کوجیما و قسط Silent Hill لغو شده گیلرمو دل تورو چیزهای کابوس بود. به دنبال یک شخصیت اصلی از طریق خانه ای از راهروهای نامحدود و بینش گیج کننده ، داستان فریبنده ساده P.T. توسط مایکل پنتل Bloody Disgusting به عنوان "اثری خارق العاده از وحشت" توصیف شده است. وی افزود: [[P.T.] نه تنها به نحوه ایجاد اصیل تبدیل به طرح شده است

سرمازدگی و یک فضای خزنده ، اما برای ریسک کردن ضروری است. "

اگرچه امی بازی را لغو کرد و P.T. را حذف کرد. از فروشگاه پلی استیشن ، همچنان به طرفداران خود القا می کند تا عشق خود را به این ملک نشان دهند ، فیلم های فن را بازسازی و بازسازی کنند. پنج سال پس از انتشار اولیه خود ، یک گیمر کنجکاو حتی کشف راز دیگری که بازی پنهان شده بود: لیزا ، ظاهری شبیه به ارواح است که در حال ظهور است ، در واقع در حال پیگیری شخصیت اصلی است. به عبارت دیگر ، جایی برای مخفی کردن در P.T وجود ندارد.

Resident Evil 7: Biohazard (VR)
Resident Evil 7: Biohazard (VR)

منتقدان و هواداران بعد از عمل گرایانه تر Resident Evil 6 ، تردید داشتند که آیا یک حق رای دادن یک بار وحشتناک می تواند نیزش هولناک خود را بازیابد. آنها ثابت شده اشتباه در زمان Resident Evil 7: Biohazard در سال 2016 راه خود را به صحنه کشیدند. Resident Evil 7 در بهترین حالت خود وحشت ناخوشایند دارد و از اسطوره های سریال که به طور فزاینده ای مسخره است ، انفجارهای غول پیکر و نبردهای سریع رویداد قبلی پیش می رود. ورودی های. Biohazard این سریال را به ریشه های خود بازگرداند. هدر الکساندرا Kotaku نوشت: "تمرکز کوچک بر یک محل اصلی و تأکید بر زنده ماندن در برابر مبارکات فلش ، فضایی تاریک ، مظلوم و ترسناک را ایجاد می کند که مدت هاست از این سریال غایب است."

برای اینکه بیشتر ترسناک تر شود ، بازی به معنای واقعی کلمه در نسخه VR در چهره بازیکنان قرار می گیرد. چشم انداز اول شخص Resident Evil 7 خود را کاملاً به واقعیت مجازی متصل می کند ، و هر احساس چاقو و نزدیکی احساس اضطراب بیشتری نسبت به همیشه دارد. بازی پایه قبلاً غیرقابل حل است و شما را از آن می خواهید که دوش بگیرید بعد از بازی ، اما نسخه VR مانند راه رفتن در کابوس است.

باشگاه ادبیات دوکی داکی
باشگاه ادبیات دوکی داکی

گرچه کلوپ ادبیات Doki Doki به نظر می رسد مانند یک سیم کارت دوستیابی ژاپنی در ماه ، اما این بازی یک راز وحشتناک پنهان است. در زیر سطح فریبنده آن ، کابوسی استعاره ای در مورد شخصیت ها وجود دارد که متوجه می شوند خیالی هستند و از داشتن یکبار مصرف به روشی که چنین بازی ای به طور معمول حکایت می کند ، امتناع می ورزد. این عنوان پر از اشکالات و اشکالات جعلی است که باعث می شود باور کنید بازی شما واقعاً خراب است. در حقیقت ، یکی از پایان های بازی فقط بعد از حذف پرونده شخصیت قابل دسترسی است ، فقط برای چکش زدن به خانه چقدر احساس می کنید کل این کار اشتباه است.

ویکتوریا رز گلر Polygon نوشت: "به عنوان اثری از استعاره وحشتناک ، ادبیات Doki Doki . بر اساس آنچه تصور می شود درک شما از معابر ژانر و اصول رسانه های تعاملی است ، لحظه هایی را ایجاد می کند." به عبارت دیگر ، باشگاه ادبیات Doki Doki وحشتناک است زیرا می داند که گیمرها از یک رمان دوستیابی سیم کارت انتظار چه چیزی را دارند و برعکس آن را انجام می دهند.

بیگانه: انزوا
بیگانه: انزوا

چندین اقتباس بازی گرافیکی اکشن از حق رای دادن بیگانه در طول سال ها پدیدار شده است. این با توجه به اینکه گیمرها چه مقدار دوست دارند منفجر شوند ، کار بدی نیست. در مقابل ، Alien: Isolation داستانی واقعاً سردکننده استخوان را روایت می کند که ارتباط بیشتری با فیلم اصلی دارد. به جای انبوهی از دشمنان از عناوینی مانند Alien vs. Predator ، Isolation شما را در مقابل یک Xenomorph به ظاهر غیرقابل توقف قرار می دهد. شما باید از طریق کشتی رها شده بیگانه حمله کرده باشید ، که احساس می کند بسیار شدیدتر از شلیک به موج پس از موج هیولا بی چهره است. در حقیقت ، اسلحه ها در این بازی اساساً بی معنی هستند. شما در حال تلاش برای جنگیدن نیستید. شما در حال تلاش برای زنده ماندن هستید.

Alessandro Fillari از GameSpot نوشت: "Alien: Isolation بررسی مجدد آن است که چه وحشت و شکنندگی شخصیت در بازی ، چکش زدن به این مفهوم است که به دام افتاده اید ، و بدون راهی برای خروج". این شرم آور است که Isolation فروش خوبی نداشته است ، زیرا در مدت زمان کمی مانند نخستین بازی معتبر Alien احساس می شود.

پیشی گرفتن 2
پیشی گرفتن 2

اولین Outlast بازی جدیدی را ارائه می دهد که داستان سرایی و گیم پلی ترسناک بقا را پیدا کرده است. این درست به عنوان یکی از ترسناک ترین بازی هایی که تاکنون ساخته شده است مورد ستایش قرار گرفت ، اما چیزی در مورد Outlast 2 وجود دارد که احساس اشتباه بیشتری می کند. بازی با فلاش بک ها و توهم تا حدی بیشتر از قسط اول که اغلب باعث می شد شخصیت ها - و به تعبیر پخش کننده - نتوانند تفاوت بین وحشت واقعی و تخیل را تشخیص دهند. حتی فینال بازی به همان اندازه که ممکن است امیدوار باشید قطع و خشک نشده بود ، و باعث شد داستان نگران کننده مدتها بعد از چرخیدن اعتبار به شما بچسبد.

در حالی که فرقه گرایان شرور در Outlast 2 برای شرورهای ترسناک ایجاد می کنند ، لحظه هایی است که شخصیت اصلی به تنهایی می یابد که بازی واقعاً شما را ناراحت کننده می کند. فیلیپ Polygon نوشت: "Shanties ، دریاچه ها و مسیرهای کوهستانی در این بازی مملو از داستانهای خونین محیطی است ، نوع بدن-قسمتهای پراکنده - همه جا که برای حفظ احساس ناخوشایندی من کار می کند ، حتی در شرایطی که باعث می شود پیش بینی های گذشته را تحت فشار قرار دهد." کلار

فراموشی: نزول تاریک
فراموشی: نزول تاریک

فراموشی: The Dark Descent گوهر هندی است که با یک فریاد دهه را خاموش کرد. Amnesia: The Dark Descent به دنبال شخصیتی بدون حافظه (و بدون اسلحه) می رود و هر قلعه ای خالی از سکنه را در اختیار شما قرار می دهد ، چیزهای وحشتناکی را که در عنوان خود قول می دهد به شما می دهد و سپس برخی دیگر. معماها جالب هستند و دلیلی که شما در طول راه از آن پرده برمی دارید جذاب و دلگیر است ، اما هنگامی که سرانجام هیولا بیایند - و آنها هم خواهند آمد - بازی تبدیل به یک دیوانه دیوانه برای بقا می شود. جان واکر Rock Rock Shotgun نوشت: "تعقیب ها کاملاً ناخوشایند هستند ، هیولا سریع تر از شما وقتی می خواهید در را ببندید تا آنها را کند کند یا یک اتاق تاریک برای مخفی کردن خود درآورد." "عضلات ساق پا از ترس مطلق سفت می شوند زیرا تقریباً بینی خود را در مقابل مانیتور برای دستیابی به ایمنی لمس می کنم."

نه تنها Amnesia: The Dark Descent نقطه عطفی در ژانر بازی های ویدیویی ترسناک است ، بلکه برخی از جالب ترین فیلم های واکنش تاکنون از جان افراد فقیر را که برای وحشت در داخل آماده نشده بودند ، ایجاد کرد. توسعه دهندگان در اواخر سال 20 با ایجاد شرایط دشواری حتی بیشتر افزودند و اکنون زمان مناسبی برای نزول است.

Hellblade: قربانی Senua
Hellblade: قربانی Senua

Hellblade: Senua's Sacrifice اکثر ترس های خود را از چقدر با ادراک شما اشتباه می کند. این روایت مضامین بیماری روانی را بررسی می کند ، یک شخصیت اصلی را که مبتلا به روان پریشی است ، چیزهایی را که در آنجا نیستند می بیند و می شنود (و گهگاهی ممکن است توانایی نبرد خود را از دست بدهد). بازی حتی برای شما چه انتظاراتی دارد از جمله تهدید به حذف داده های ذخیره شده خود ، برای شما دروغ است. نتیجه ، تجربه ای است که واقعاً نگران کننده است ، و این قبل از آن است که حتی واقعیت قهرمان بودن را در سفر به جهنم باز کنید.

بازی با استفاده از صوت از بین بردن بازیکنان از حالت تعادل ، برآمدگی در گفتگوها و زمزمه هایی از شخصیت هایی که نمی توانید مشاهده کنید ، برتری دارد. فراتر از ارائه یک نگاه خیره کننده به دنیای زیرین ، Hellblade از شما می خواهد که عدم اطمینان و گیجی را که سنوا در طی زندگی خود می گذرید ، بفهمید و در نتیجه تجربه همه جانبه ترسناک را تجربه کنید که هنگام پخش با هدفون نیز بهتر است.

سوما
سوما

از مغز متفکرانی که Amnesia: The Dark Descent را ایجاد کرده است ، سوما می آید ، بازی ای که با Amnesia بسیار متفاوت است اما به همان اندازه ناخوشایند است. ترس و وحشت در سوما به جای اینکه در چهره شما قرار بگیرد ، ترس و وحشت در سوما ناشی از احساس ناامیدی مطلق است که هر لحظه از بازی را فرا می گیرد. گرفتار شدن در انتهای اقیانوس بسیاری از ترسهای بسیار مهم را به وجود می آورند ، همانطور که توالی های بسیاری از وحشت بدن را با شخصیت هایی که بر خلاف میل خود به هیولاها تبدیل می شوند ، انجام می دهد.

دقیقاً مانند Amnesia ، نام بازی در اینجا از اجتناب یا برتری دشمنان خود استفاده می کند. هیچ مبارزه سنتی در سوما وجود ندارد ، که این احساس را بیشتر می کند که شما و شخصیتتان برای وحشت هایی که با آن روبرو هستید کاملاً آماده نیستید. بازی به طور مداوم شما را با انتخاب های دشوار روبرو می کند تا بتوانید ذهنیت "ما یا آنها" روایت را تقویت کنید ، باعث می شود شخصیت شما برای زنده ماندن کارهای غیر انسانی را انجام دهد. این تجربه چنان نگران کننده است که دو سال بعد از انتشار "حالت ایمن" اضافه شد و به بازیکنان این امکان را می دهد که روایت بازی را بدون نیاز به مقابله با بسیاری از برخوردهای دشوار موجودات تجربه کنند.

لایه های ترس
لایه های ترس

Layers of Fear ممکن است جنگ هیجانی با هیولاها نداشته باشد ، اما محیط سرکوبگر مسیری طولانی را طی می کند تا این بازی به اندازه هر عنوان Resident Evil وحشتناک باشد. بسیاری از بسیاری از ترس های پرش (بیشتر آنها شامل نوعی دام مرگ یا موارد دیگر) نیز این بازی را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می کند.

حتی خانه ای که داستان در آن رخ می دهد ، در طول بازی تغییر می کند و شما را از تعادل و بیماری راحت می کند. پاتریشیا هرناندز Kotaku نوشت: "بسیاری از ترس ها از کاوش های دنیوی ناشی می شوند ، فقط برای تماشای آن پیچیده و به چیزی غیرقابل تشخیص و وحشتناک تبدیل می شوند." Layers of ترس به طور مداوم ترفندهای کمی مثل این بازی می کند ، درهایی را که قبلاً در آنجا بود ، از بین می برد و نقاشی ها را به صورت مسخره ای از شکل انسان می پیچاند. این یک بازی است که هرگز به شما امکان نمی دهد آرامش بیشتری داشته باشید زیرا با عمیق تر و عمیق تر کردن جنون عمارت قدیمی روبرو می شوید.

Monstrum 2 تاریخ انتشار ، تریلر ، گیم پلی و مکان

فیلم های عالی که در سال 2019 20 ساله می شوند

، ,بازی ,های ,یک ,کند ,دهد ,می کند ,است که ,monstrum 2 ,می دهد ,است ، ,تاریخ انتشار monstrum

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

poonerayanehc فیلم جدید دانلود فایل استقلال خوزستان گم شده دمو سایت طراحی گرافیک | نمونه کارهای طراحی گرافیک | خدمات طراحی گرافیک گالری عکس بازیگران اخبار تحلیلی تخصصی شهر ماکو اینجا همه چی هست